Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Η έννοια της προσφοράς

Απίθανη Προσφορά

Πολλοί από εμάς γινόμαστε μάρτυρες καθημερινά διάφορων πολιτικών , τις οποίες χρησιμοποιούν καθημερινά οι εταιρίες προκειμένου να τραβήξουν τι άλλο, παρά νέους πελάτες. Ένας μύθος έχει στηθεί γύρω από όλη αυτήν την ιστορία που κάθε ένας από εμάς δέχεται και μεταφράζει ανάλογα με την δική του οπτική γωνία. 

 

Κάποιοι επιμένουν ότι οι προσφορές , δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα ακόμα τρικ των εταιριών προκειμένου να πιάσουν πελάτες και πως τα «ψιλά γράμματα» κρύβουν διαρκώς παγίδες και έχουν σκοπό μόνο το κέρδος. Πολλοί θεωρούν πως οι τιμές ανεβαίνουν την προηγούμενη μέρα και απλά επανέρχονται με την μορφή προσφοράς την επόμενη.

Από την άλλη πλευρά αρκετοί είναι αυτοί για τους οποίους η λέξη ΠΡΟΣΦΟΡΑ και μόνο λειτουργεί όπως το κόκκινο πανί σε έναν ταύρο. Χωρίς δεύτερη σκέψη αγοράζουν προϊόντα ακόμα και αν αυτά είναι παντελώς άχρηστα για τους ίδιους.

Όλη αυτή η κατάσταση με έβαλε στην διαδικασία να γράψω αυτό το άρθρο και να μοιραστώ μαζί σας μερικές από τις εμπειρίες μου περισσότερο στον τομέα των συστημάτων θέρμανσης. Προσφορά από προσφορά σίγουρα διαφέρει , υπάρχουν καλές και κακές προσφορές. Τι εξωθεί όμως μία εταιρία στο να δημιουργήσει όλες αυτές τις προσφορές και γιατί ανεβοκατεβάζει τις τιμές κατά την διάρκεια του χρόνου;

Καταρχήν από την εμπειρία μου όλα αυτά τα χρόνια μέσα στις εταιρίες και τις επιχειρήσεις τις οποίες ήμουν και είμαι κομμάτι , οφείλω να εξηγήσω και να μοιραστώ μαζί σας κάποια πράγματα. Ο χειρότερος εχθρός λοιπόν μιας επιχείρησης είναι η αδράνεια. Και τι εννοούμε με τον όρο αδράνεια… Μία επιχείρηση για να είναι υγιείς θα πρέπει να μπορεί να κατανέμει την παραγωγικότητα της ομοιόμορφα κατά όλη την διάρκεια του χρόνου. Εταιρίες οι οποίες δουλεύουν σε εξαντλητικούς ρυθμούς για 2-3 μήνες και η παραγωγικότητα τους τον υπόλοιπο χρόνο είναι ουσιαστικά μηδενική μόνο επιτυχημένες δεν μπορούν να χαρακτηριστούν.

Όπλο λοιπόν των εταιριών για την προσέλκυση πελατών τις «νεκρές» περιόδους , δεν είναι κανένα άλλο από τις προσφορές και τα εκπτωτικά πακέτα. Πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε ότι η εταιρίες χαμηλώνουν τις τιμές όχι από την καλή τους την καρδιά αλλά σαν μία κίνηση για να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους τις δύσκολες για αυτές περιόδους. Έτσι και αυτές αλλά και εμείς βγαίνουμε κερδισμένοι. Αυτές διότι παράγουν και εμείς διότι αγοράζουμε φθηνότερα.





Ενεργειακά τζάκια



            Αυτό δεν θα μπορούσε βέβαια να αφήσει ανεπηρέαστο το χώρο των ενεργειακών τζακιών , των σομπών και των λοιπών ενεργειακών συστημάτων θέρμανσης. Έτσι και η δική μας εταιρία καθημερινά εξασφαλίζει για όλους εσάς τις πιο ελκυστικές και πραγματικές προσφορές για όλα τα προϊόντα θέρμανσης και τον Οκτώβρη.

Η συμβουλή λοιπόν που θα σας δίναμε εμείς θα ήταν να εξετάζουμε όλες τις προσφορές και να κρίνουμε οι ίδιοι τα θετικά και τα αρνητικά τους. Έρευνα αγοράς και σωστή κρίση είναι τα δύο βασικά συστατικά μιας επιτυχημένης αγοράς ανεξαρτήτου προϊόντος. Σας περιμένουμε...




Πάντα Φιλικά ΔΕΛΗΣ Α.Ε. - 694 6211061 / 2710 222071

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου